Temat |
Termin |
Kategoria |
Emocje dziecka |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Gadki o „gatkach” |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Słowa ranią. Słowa mają moc |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Zamiast klapsa |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
„Bądź przyjacielem nie egzekutorem”, czyli co to znaczy być rodzicem |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Bezpieczeństwo dzieci, młodzieży i rodziny w Internecie |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Bezpieczeństwo w sieci |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Budowanie dojrzałości emocjonalnej u dzieci i młodzieży |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Cyberzagrożenia – cena internetowych usług |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Cyfrowa demencja zagrożeniem XXI w. wśród dzieci i młodzieży szkolnej |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Depresja jako zagrożenie społeczne |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Dyscyplina w aspekcie szans i zagrożeń edukacyjnych |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Fake news, hejt, patotreści w sieci |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Jak mądrze towarzyszyć małemu dziecku w rozwoju? |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Jak pomóc w nauce, wesprzeć i motywować? |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Jak rozmawiać z nastolatkiem i nie dać się wkręcić? |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Każdy może być Dobrym Rodzicem, ale jeszcze lepiej skutecznym, dobrym i mądrym |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Małe nawyki, które stają się kompetencjami. Jak pomóc sobie i dzieciom w kształtowaniu dobrych cech |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Moje dziecko lubi matematykę |
Po zebraniu grupy |
Kompetencje w zakresie uczenia się. Metodyka i dydaktyka poszczególnych przedmiotów |
Moje dziecko ma prawo czuć się bezpiecznie. Jak mu w tym pomóc? |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Mózg nastolatka „pod mikroskopem” (gdy boisz się o Niego) |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Neurodydaktyka jako szansa mądrej edukacji |
Po zebraniu grupy |
Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela |
Nie lękaj się świata – pomoc dziecku w nauce i w rozwoju |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Ocenianie w szkole |
Po zebraniu grupy |
Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela |
Poczucie własnej wartości u dziecka/ucznia |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Pomysły dla rodziców i dzieci – nie zmarnować szansy/czasu/życia |
Po zebraniu grupy |
Metody aktywizujące, narzędziownik/instrumentarium nauczyciela |
Problemy wychowawcze okresu dojrzewania |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Rozmawiaj, nie rozkazuj, bądź Towarzyszem nie komendantem |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Samookaleczanie – czy problem dotyczy mojego dziecka/ucznia ? |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Szkoła mediacji. Rozwód i co dalej? |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Twoje dziecko potrzebuje Ciebie |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Uzależnienie od multimediów i Internetu – jak ustrzec się przed zniewoleniem od globalnej sieci? |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |
Wspieranie koncentracji dzieci i młodzieży |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Wyloguj się do prawdziwego życia |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Zachowania samobójcze u dzieci i młodzieży |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia psychologiczne (w tym komunikacja i relacje interpersonalne) |
Zagrożenia dotyczące dzieci i młodzieży |
Po zebraniu grupy |
Zagadnienia wychowawcze |